未知南杳

夙夜兼程,未知南杳。
踩着昼光走到天空为止。

To say

Someone said that mistakes can bring us many things.That's right.Mistakes are always beautiful.I really enjoy all my mistakes if those make you feel about I am always beside you clearly.

有人说,错误能够带给我们很多东西。那是不错的。错误总是美丽的。如果那会使你清楚地感觉到我一直在你身边的话,我愿意确确实实地享受我的所有错误。

Time is so valuable.Please just let me watch you more and more carefully.

时间是如此的宝贵。请让我将你看得更仔细些。

Don't leave me just like the time.

别像时间一样离开我。

I love you as much as you love me.My dear family.

我和你们爱我一样爱你们。我亲爱的家人。

_Y

18th-October-2013

评论
热度(3)
© 未知南杳 | Powered by LOFTER