未知南杳

夙夜兼程,未知南杳。
踩着昼光走到天空为止。
毕业声 孙子涵
毕业后你不是我的 - 孙子涵

 @时光带走爱人  @°青春荒唐我不负你  @在无人De角落  流泪 

补脑萌:

想推荐这首歌给大家。

我没有经历毕业时候,大家的样子。

但零碎的消息通过不同的途径传入我的耳朵。

曾经最看好的。

曾经听说过他们嘴里策划的美好的未来。

曾经听到他们互相承诺。

全部汇集成。

【毕业后你不是我的。】

There are some words said,'You won't belong to me  while we finish the school'.Just stop to listen this song.

有一句话这样说,“当我们毕业后,你们将不再属于我”。于是停下来听了这首歌。

I thought of one of Q's article,"You love with him like the sea many years later".I come up with the next sentence,"We are not like now anylonger."

我想起了晴晴的一篇文章——《多年后你和他情深似海》。我想出了下一句话——“我们都已不再如今。”

I don't know which mood I should feel.Sad?Calm?Or sorry?Or neither?Maybe it will be neither.Just hope you can live happily like that I have wirtten in the,"The first to leave".

我不知道我应该怀有怎样的情绪。悲伤?平静?或是抱歉?或者都不是?也许是都不是吧。只是希望你们能够像我在第一封离别书里写到的那样幸福地生活下去。(http://huanyi2012.lofter.com/post/854ed_904c84

Perhaps you won't see this,but just I stand in the time river and love you although we will be far away from each other.

也许你不会看到这,但是我站在时间的河流里爱着你们,尽管我们都将远离彼此。

Remenber your family more than remember me,my dear.Don't miss me if you feel sad when you miss me.And just be beside me now.

亲爱的,比记住我更深地惦记你的家吧。如果想念我你会感到悲伤,那么久不要想念。只要现在你们在我身边。(http://huanyi2012.lofter.com/post/854ed_a28b27)

Baby,don't cry when we go away from each other.Let's just smile and bless each other.Shall we?

宝贝,当我们分离时切莫哭泣。只需微笑和祝福彼此。好吗?

To my favourite girlfriends of my youth.

致我年少时最爱的闺蜜们。

_Y

20th-October-2013

评论
热度(8)
© 未知南杳 | Powered by LOFTER